// Hallo
SweetOwner


Assalamualaikum. Welcome to my blog.Replace with your own : )



Diary About Link Stuff


WalkieTalkie

Put your CBOX codes here!

CREDIT!


Template: MuniNad
Big Helped: Shasha Nad
Edit By: Your Name


insaf.






Assalamualaikum. Aku yang ikhlas dari hati mohon maaf dengan semua orang yang tengah baca ni, kalau aku pernah buat salah, pernah tersakitkan hati kauorang, pernah mengumpat atau mengutuk kauorang dengan tidak sengaja aku ingin memohon maaf. Jika kauorang terasa dengan kata-kata yang keluar dari mulut aku atau juga ayat-ayat yang aku taip di lama sosial ini. Aku manusia biasa yang selalu membuat salah dan silap.

-18.11.2012. 10.00 malam aku terbaca satu blog ceritakan mengenai Agama Islam.(http://ohislam.com/gambaran-hari-kiamat/)  Aku terjumpa di twitter. Aku baca. Aku jujur sebelum ni aku kurang suka baca mengenai agama ni. Tapi malam tu terdetik hati aku nak baca. Aku baca sampai habis. Makin aku baca makin hati aku rasa lain. Aku takut. takut dengan azab di neraka :'( 

Malam masa aku tidur, aku termimpi. mimpi yang penuh perempuan dalam neraka meminta tolong. Mereka meronta-ronta kesakitan. Rambut mereka dibakar dengan api-api di neraka. Dalam neraka tu banyak sangat haiwan-haiwan liar. Pada masa yang sama Datang seorang pakcik tua dalam mimpi aku, dia memberitahu aku. "orang-orang di neraka itulah yang mendedahkan auratnya kepada orang yang bukan muhrimnya". Lepas dari tu, aku terjaga dari tidur. Aku terus mengucap. Aku menangis. Aku takut. 

Ye, aku memang banyak gambar freehair laman sosial ni. Tapi sekarang aku dah buang. Aku nak mula hidup baru. Mungkin itu semua petunjuk supaya aku berubah. Aku cuba untuk berubah. Cuba jadi seorang perempuan yang baik dah solehah. 




So, In Shaa Allah saya akan full hijab. Doakan saya :) Terima kasih. Assalamualaikum.